Retourneren / Ruilen / Klachten

Je mag uw artikel altijd zonder verdere opgaaf van redenen binnen 14 dagen terugsturen, mits schoon en niet gedragen natuurlijk (even passen mag natuurlijk, wij doen niet moeilijk). Dit is je wettelijk recht, en wij houden ons daar aan. Mede omdat wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk heb je recht op terugbetaling binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst. Wij vragen je dan het artikel terug te sturen. Wel moet het artikel schoon, compleet en onbeschadigd geretourneerd worden, liefst zoveel mogelijk in of met de originele verpakking. Na ontvangst maken wij je aankoopbedrag dan weer naar je over. Let op: wij storten altijd terug op de rekening die het artikel ook betaald heeft. 

De kosten van het retour sturen zijn wel voor je eigen rekening (ook dit is volgens de regels van het Keurmerk).

Ruilen

Ook over ruilen doen wij niet moeilijk. Als het artikel bv niet goed past kun je het gewoon terug sturen, wij sturen je dan de goede maat weer op, ook hier natuurlijk weer onder voorwaarde dat het artikel compleet en onbeschadigd geretourneerd wordt, liefst zoveel mogelijk in of met de originele verpakking.

Retour formulier

Volgens het Webshop keurmerk moeten wij een retour formulier aanbieden. Mocht u dit echter ingewikkeld vinden, dan mag u ook gewoon een briefje met uw gegevens bijvoegen, zoals uw naam, adres en de reden van het retourneren. Ook het ordernummer bvinden wij handig.

Maar u kunt dus ook ons retourformulier gebruiken. Download hier het retour formulier:

Retour formulier

Retour adres

Stuur je artikel graag naar het volgende retour adres:

Hielspoorinfo
van Tuyllplantsoen 6 
3611AL Oud Zuilen

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
 of gebruik maken van ons contactformulier

Vermeld in uw klacht de volgende punten:

  • Het order-nummer
  • Uw klacht
  • Uw contact gegevens

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact gegevens

  • Concordiastraat 68 - 140
  • 3551 EM Utrecht
  • +31 30 6336 936

(Correspondentieadres, klik hier)